Klantenservice

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de knop “IN WINKELMAND”

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan alleen als je bestelling wij nog niet zijn begonnen met verwerken van uw bestelling

Ik wil mijn adres wijzigen

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met ons om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Betalen

Heeft Snapshot Imaging een veilige betaalomgeving?

Ja. De gehele site is een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Wanneer wordt er betaald

Bij het bestellen

Op welke manieren kan ik betalen?

Online kun je betalen met iDEAL, PAYPAL en creditcard ( via PAYPAL)

Bedrijven kunnen ( op aanvraag ) op rekening bestellen plaatsen en achteraf betalen met factuur.

Bezorgen

Kosten voor bezorging

De bezorgkosten zijn € 7,50

Retourneren en geld terug

Kan ik artikelen retourneren

Voor alle artikelen welke speciaal op maat worden gemaakt geldt: het herroepingsrecht is niet van toepassing; maw u kunt deze bestellingen niet retourneren.

Voor alle andere artikelen geldt het Nederlandse recht: Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger. Retourneren kan alleen in de originele verpakking en het produkt mag niet zijn opengemaakt.

Kan ik geld terug krijgen

Artikelen die geretourneerd kunnen worden: uiteraard krijgt u bij retourneren geld terug. Verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de klant.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden daar krijgt u uiteraard ook geen geld voor terug.